Nieuws
18
Subsidieregeling 'Branding Limburg' langer opengesteld
De provincie Limburg heeft besloten de Nadere subsidieregels Branding Limburg 2021-2022 (BRANDINGLI21) langer open te stellen.
De regeling was eigenlijk al per 1 februari 2022 gesloten voor het indienen van aanvragen, maar de uiterste indieningsdatum is nu opgeschoven naar 30 april 2022. Ten behoeve van de langere openstelling is ook de looptijd van de regeling verlengd tot en met 30 april 2022 (was 31 maart 2022).
De wijzigingen zijn overigens nog niet officieel gepubliceerd in het Provinciaal Blad. Dat zal binnenkort gebeuren.
Kijk voor meer informatie op: https://www.limburg.nl/loket/subsidies/actuele-subsidies/subsidieregelingen/@7139/subsidie-branding/
Over de regeling
Het doel van de regeling is het stimuleren van activiteiten binnen of buiten de Nederlandse provincie Limburg die het ‘merk’ Limburg inhoud en zichtbaarheid geven, in lijn met het zogeheten propositieverhaal.
Subsidie kan alleen worden aangevraagd door privaatrechtelijke rechtspersonen, en wel voor activiteiten die positief bijdragen aan het imago en de reputatie van de provincie Limburg als innovatieve (arbeidsmarkt)regio waar volop kansen zijn voor talent. Dit met als doel eigen talent voor de regio te behouden en nieuw talent aan te trekken.
Een te ondersteunen project moet zich richten op de volgende doelgroep: 20 tot 40-jarigen uit Nederland of de Limburgse grensregio’s die mbo, hbo of wo opgeleid zijn en (potentieel) werkzaam of ondernemend zijn in de sectoren/op de thema’s gezondheid, voeding, hospitality, procesindustrie, duurzame materialen, kunstmatige intelligentie, automotive of logistiek.
De subsidie bedraagt maximaal 70% van de subsidiabele kosten met een maximum van € 100.000. Subsidies kleiner dan € 50.000 worden niet verstrekt. In totaal is € 600.000 subsidie te verdelen.
Contactgegevens
InnoFunding B.V.
Nieuwe Gracht 7
2011 NB Haarlem
Mail: info@innofunding.nl